7 Ağustos 2014 Perşembe

BMW HARARET HAKKINDA

Malum yaz aylarında araçların hararet yapma olayları başlamakta işin içine yoğun trafik girdiyse çekilmez bir dert olmakta işte bu durumda hararet yapmayan araçlar (aslında sıkıntıları olan ancak belli olmayan) hararet yapmaya başlarlar ve nedenleri hep araştırılır deneme yanılma yöntemi ile br çok parça değiştirilir ve deneme deneme derken motor iner masraf iyice büyür gider.
şimdi sizlere kendi tecrübelerimden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle BMW Neden hararet yapar?
-BMW Aracının motor soğutma düzeneğinde sıkıntı yoksa hararet yaptıramazsınız. su/antifiriz ve yağı tamsa neredeyse hararet yapması imkansızdır.

Eğer BMW niz hararet yapıyorsa Demek bir sıkıntı var ....
Neden hararet yapar gelin maliyeti düşük sıralamadan gidelim..


*Yağı ve Suyu Tam mı?
*Uygun vites ve Hızda gidiliyor mu?
* Su ve Kalorifer hortumlarından kaçak olmadığından emin miyiz? (Araç su eksiltir hararet yapar)
* Araçta LPG var ise LPG Su hortum ve dirseklerden su kaçırıyor mu?
*Soğutma termik/Fan Pervanesi Kırık mı?
* Termostat Açıyor mu? yoksa Açık mı Kalıyor Düzgün çalışıyor mu?
* Devir daim sağlam çalışıyor mu? ( radyatördeki soğuttuğu suyu devir etmez hararet yapar)
*Termik/ fan çalışıyor mu zamanında devreye giriyor mu?
*Radyatör delikleri tıkalı mı?
*Manifolddan su kaçağı var mı?
* Blok yada üst kapak Conta su kaçırıyor mu?
*Blok su Kanalları tıkalı mı?

Aklıma gelen sıralama bunlar bu sıralamadan başlanırsa bence Araç kullanıcıları
daha ucuz maliyette sorunlarını çözecektir.

Radyatöre sadece du değil antifirizli su yada saf antifiriz koymak her 5 bin km de radyatör temizleyici kullanmak..

Bu Önlemler ileride büyük oluşacak sorunların önüne geçecektir.
saygılarımla

ENVER BİLİR..

DİJİTAL KLİMANIN GİZLİ KODLARI

Sanırım Bu bilgi 18 tuş Bilgisayarı Olmayanlar için biraz ilaç gibi gelecek KLİMANIZ AŞAĞIDAKİ GİBİYSE