BMW E46 HAKKINDA NE BİLİYORUZ?
Sevgili BMW Sevenler tüm yazılarım ve paylaşımlarım BMW E36 üzerine kurgulanmıştı.
Ancak geçen hafta E46 Hakkında birçok yabancı siteden okuduğum bilgiler çok ilginç geldi ve artık bir tık ilerleyerek Artık E46 Kasalar hakkında çalışmalara ve araştırmalara başladım.
Umarım BMW E36 ve E46 ile ilgili Paylaşım ve yazılarımı beğenirsiniz.
Saygılarımla,
ENVER BİLİR
HADİ GELİN BAŞLAYALIM! E46 da neler varmış?
1. Sıcaklık 37 F derecenin altına düştüğünde, araba buzlu yollara dikkat etmeniz için bip sesi çıkarır. Ayrıca, arka buz çözücü devreye giriyor.
2. Aracın kapalıyken kilometre sayacını okuyabilirsiniz; tek yapmanız gereken soldaki iğneye basmaktır.
3. Araba kapandığında, radyonun açtığı radyonun ses düğmesini kullanın (sadece 2 sn. ile çalışır)
4. Arabanın kol dayamasının altında bir "gizli" bölme ve orta konsoldaki bir madeni para kutusu vardır.
5. Davlumbazın hemen üstünde bir gövde serbest bırakılmıştır (tüm arabalarda değil)
6. Araç plakasının üstünde ve çıkıntının altında bir dış gövde serbest bırakılması var.
7. Eldiven kutusunda el feneri var.
8. Orta konsolda parlayan kehribar ışıklar var.
9. Ön ayarlı istasyonlar yerine bir sonraki istasyonu taramak için yukarı / aşağı düğmesini uzun süre basılı tutarak direksiyon üzerindeki radyo istasyonunu değiştirebilirsiniz.
İç aydınlatma lambaları, kapıyı açtığınızda / kapadığınızda veya motoru kapattığınızda kapatılabilir.
10. Merkez kumanda panosundaki iki düğme, kısa yolculuk mesafesini sıfırlamak ve diğeri ise saatteki zamanı değiştirmek ve ordu zamanından (24 saatlik zaman) normal zamana geçmek içindir. Ayrıca sıcaklık göstergesini hem çizgi hem de iklim kontrolü üzerinde Fahrenheit ve Celsius arasında değiştirebilirsiniz.
11. Uzaktan kumandadan pencereleri otomatik olarak aşağı atabilirsiniz. Bir başka yol da anahtarı kapı koluna koymak ve kilit açma konumuna çevirmek ve orada tutmaktır. Bu aynı zamanda ay çatısını açar veya kapatır veya aşağıya konvertibl bir üst yerleştirir.
12. Uzaktan kumandanın kilidini açma düğmesine bir kez bastığınızda, sürücü kapısının kilidini açar, '02s için uzaktan kumanda üzerindeki kilidini açma düğmesini iki kere basarsanız tüm kapıların kilidini açarsınız ... sonra bir kere tamamlandığında .... itin ve uzaktan kumanda üzerindeki kilidini açma düğmesini basılı tuttuğunuzda camlar inmeye başlayacak ve ardından sunroof da açılacaktır.
13. Kontak 2 konumunda (veya aracınızı çalıştırdığınızda çok hızlı bir şekilde) 'sayaç sıfırlama düğmesine' basarsanız, fren hidroliğinizi ne zaman değiştireceğiniz gösterilir!
14. Yolcu koltuğunun altında bir ilk yardım seti de bulunmaktadır.
15. Sürücü koltuğundayken bacağınız tarafından bir bölme vardır. Kompartman solunda, bir LHD'de(Soldan Direksiyon) ise sağınızda, RHD'de ise (Sağdan Direksiyon)(diz yanınızda).
16. Her bir pencere ve sunroof boyunca engel bulunan ve onları geri çeken güvenlik sistemi vardır. (Motorlar çok uzun süre yanarsa yanmalarını önleyen bir zamanlayıcı ile birlikte).
17. OEM yan aynalar rüzgar sesini azaltmak için çıtalar ve sırtlar ile tasarlanmıştır.
18. Hava yastığı sistemi, emniyet kemerlerinin kilitlenip korunmadığına bağlı olarak 2 kademeli olarak konuşlandırılabilir. Yolcu yoksa, bu ön hava yastığı onarım masraflarını azaltmak için bile çıkmayacaktır. (Patlayıcı emniyet kemer gergileriyle birlikte).
19. Araç kapatıldıktan sonra, bir kapı açılıncaya kadar radyo, sunroof ve diğer "ateşleme" tetiklemeli aksesuarlar bir süre kullanılabilir.
20. Pilin boşalmasını azaltmak ve ölü bataryaları "sol" aksesuarlardan (ışıklar, vb.) Ortadan kaldırmak için 16 dakikalık hareketsizlikten sonra aracın "uyku" moduna girmesi.
21. Süspansiyon, sert frenleme esnasında vücut dalışını sınırlamak için dizayn edilmiştir, bunun yerine bütün şasi stabilite için eşit derecede dalış yapar.
22. Klima kompresörü, kompresör devrinin şok yükünü ortadan kaldırmak için değişken yer değiştirme itme plakasına sahiptir ve kullanım ve ihtiyaca göre değişiklik gösterir.
23. Kontak kapatıldıktan sonra yüksek kirişlerin yanıp sönmesi, aracı park ederken ön farları güvenlik için belirli bir süre açık tutacaktır.
24. Anahtarsız Giriş sistemi arka camdaki antenleri kullanır, her seferinde anahtar kodlarını değiştirir, bir tuşa arabadan yanıt gelmeden çok fazla bastığınızda anahtar devre dışı kalır, kontak anahtarı kontakdayken şarj olur ve her türlü tuşu saklar ön ayarlardan, koltuk konumlarından IHKA kontrol ayarlarına kadar.
25. Radyo, her giriş için ayrı ayarları hatırlar. (Örneğin, CD girişi, bas / tiz / dengeleme / solma ayarlarını F.M radyodan farklı kılabilir)
26. Sol Yan Ayna ters yönde eğecektir (bu özelliği kullanmak için ayna seçim anahtarınızın orta veya sol konumda olduğundan emin olun)
Saatte 8 mil giderseniz kapı kilitleri devreye girer (Bayiden bu özelliği açmanız gerekir).
27. Bazılarınızın bildiği gibi, BMW Araç Üzerindeki Bilgisayar (OBC) çok güzel bir gösterge paneli testi de dahil olmak üzere belgelenenden daha fazla fonksiyona sahiptir.
28. Dönüş sinyalini, sol veya sağ konuma getirin, ateşleme anahtarı olmadan, kapıyı kapatın ve uzaklaşın. Ne göreceksiniz, ön far işareti ve arka sinyal lambası yanıyor. Okuduğumdan, Avrupa'nın insanlardaki bu çok sıkı caddelerde gece park edildiğinde arabanı görmesi için bir özellik olması gerekiyor. Böylece kimse yanlışlıkla arabanıza biner.
29. Çatınıza bakarsanız, her iki tarafta plastik ve gövde renkleri olan iki kapak olacaktır. Onları kaldırabilirsiniz ve her biri BMW Çatı Rafını kabul eden küçük bir delik var.
30. PTY düğmesini basılı tutun (bu benim için bildiğim kadarıyla, navlulu araçlarda) ve siz de AUTOPTY'yi açacaksınız - eğer veri mevcutsa müzik istasyonunun türünü gösterecektir. Bence bu RDS için çok işe yarıyor ... Bu şekilde, radyoya geçiş yaparken veya istasyonları değiştirirken bastırmaya devam etmenize gerek yok.
31. Hıza Duyarlı Hacim Oranını Değiştirin - E46 İşyeri CD Başı Birimi:
Radyoyu tekrar kapatıp açın. Radyo frekansını manuel olarak ayarlamak için kullandığınız düğme 'm' düğmesi haricinde herhangi bir düğmeye dokunmayın. TEN saniye süreyle veya ekran değişene kadar 'm' düğmesini basılı tutun. Ünitenin seri numarasını gösterir. Normalde 'm' tuşuna bastığınızda, ekran 'ST' (stereo ayarlama) 'm' ile değiştirilerek bunu yansıtacaktır. Bu işlem için 'm' düğmesini basılı tuttuğunuzda, ekran bunu yapmamalıdır - on saniye boyunca 'ST' görmeye devam edeceksiniz. Şimdi ekran değişti, radyoda bir yapılandırma modundasın demektir. '>' Veya '<' düğmesine basarsanız modları değiştirebilirsiniz. İstediğiniz mod "GAL (1-6)" olarak görüntülenecektir. Bu mod, hıza duyarlı ses kontrolü ayarlamanızı sağlar. Hızda istediğiniz ses seviyesi miktarını ayarlamak için 1-6 radyo önayar düğmelerini kullanın. Ayar 1 en küçük değişim, 6 en yüksek değerdir. 1'i pencereler kapalıyken kullanıyorum ve 5 pencerede açık olarak sürmek için yeterince güzel bir gün olduğunda, ortam gürültüsünü hızlandırıyor. Araba, pencere kapalıyken sessiz 1 kadar güzel. Ardından, ayarları kaydetmek için radyoyu KAPATIN. Onu tekrar açın; denemek için bir sürücü için git. Diğer yarı yararlı test modu, verilen bir istasyonun sinyal kuvvetini 0 ila 15 (en yüksek) arasında söyleyecektir. Moddaki istasyonları değiştirmek için ön ayarlı düğmeleri kullanın. Bu özellik muhtemelen radyonun otomatik ayarlama işlevinde kullanılır.
32. 'Başlatma anında otomatik ısıtıcı / AC kombinasyonları' hafıza seçenekleri çok şık.
33. Pencerelerinizi aşağıda bırakmak istiyor, ancak alarm ayarladıysanız, ancak hareket detektörü kapandığından endişelenmene gerek yoksa, kilit düğmesine basarak alarm çalın ve bir saniye bekleyin ve düğmesine tekrar basın. Palyaço burunun bir saniyeliğine yanar görürsünüz, bu da hareket dedektörünün devre dışı bırakıldığı anlamına gelir.
34. Aracınız kapalıyken yüksek kirişlerinizi titreşiyorsanız, xenonlarınız yürümek için ışıklı bir yol vermek için 30 saniye devam edin.
35. Otomatik silecekleriniz varsa farlar silecekler etkinleştirildiğinde, otomatik olarak yanarsa farlar yanar.
36. Yedek lastik olduğu yerde, taşınabilir jakın yanında bir tekerlek takozu var !!
37. Euro dağıtım araçlarında, mavi plastik bir kutuda bagajın sol arka cıvatasına ve yolcu koltuğunun altındaki bir ilk yardım çantasına bir uyarı üçgeni bulunur.
38. Görünüşe göre "BMW M3'ün ardışık manuel şanzıman (SMG) çalıştıran yazılımda bir hile kodu var" "Sağdaki düğmelere doğru sırayla basınız ve otomobil motoru 5.000 d / d''ye döndürdükten sonra bir duraktan fırlatacaktır" dedi. "Ancak bir avlanma var.Özellik bu kadar sessiz değil, 15'den fazla başlatma yaparak otomobilin garantisini geçersiz kılıyor, Federal yasalar burada bu tür yasakları yasaklıyor, bu nedenle BMW bunları geri çevirdi. sadece 2,500 d / d'ye kadar rüzgar geçirmek üzere programlanmıştır Bu nedenle satıcınıza Avrupa yazılımını yüklemelerini rica ediniz.Çoğu "
"Bu sıcak otomobilin şanslı sürücüleri için şu şekilde: Dengeleme sisteminin değiştirilmesi ve altı vardiya programını seçiniz, motoru spor moduna geçiniz. El vites değiştiriciyi tahrikte iken, vites küçültme pozisyonunda tutunuz ve pedala basınız. motor önceden programlanmış rpm'ye dönecek ve tutacak.Şimdi vites değiştiriciyi serbest bırakacak.Aracın şiddetle fırlaması başlayacak ve motor devri hızla tırmanacak, bu nedenle "
39. Silecekleriniz hızlı ve orta derecede olduğunda (ne dediğinizi bilmiyorsanız) Her neyse dur durursanız aralıklı olarak gideceksiniz
40. Kilometre sayanımızı öğrenmek istersiniz ama anahtar yok ... sorun değil. Dönüş sinyali kolunun ucundaki bilgisayar değiştirme düğmesine basmanız yeterlidir. Bilgisayar okuma, kilometre sayacı okumasıyla yanar.
41. Alet takımındaki tornavidanın tersine çevrilebilir olduğunu herkes biliyor.
42. Cam silecekleri giderken ve klima açıkken, sıcaklığın ne olursa olsun sıcak hava ön cam buz çözme havalandıktan çıkıyor.
43. Tamamen kapatmak için DSC düğmesini basılı tutun.
Saygılarımla,
ENVER BİLİR
Kardeşim benim araç kumandadan çalışmıyor anahtarcıya gittim kumandada sorun yok dedi kodlama vesaire yaptı olmadı elektronikçiye göster dedi bizim yapacağımız birşey varmı ne olmuş olabilir bunlarda araç ta kumanda alıcısı nerede acaba
YanıtlaSilKapi kilitlerini açınca camlar iniyir arada bi yapiyo genelde yagmurlu havuzlarda
YanıtlaSilMerhaba , aracım 2011 bmw 320 dizel. Aracımı kilitledikten yaklaşık 1 dk sonra uyku moduna geçiyor. Uyku moduna geçmeden önce aracımı kumanda ile normal olarak tekrar açabiliyorum fakat uyku moduna geçtikten sonra açmak için çok saçma ama ilk olarak açma tuşuna, sonra bagaj kapağının kendisinde bulunan açma araratına ve en son kumandanın açma tuşuna basınca araç açılıyor. Sorunun kaynağı ve çözümü hakkında bilgi verirseniz memnun olurum.
YanıtlaSilYrehysyng-ke1993 Walter Wagner https://www.liturgyofthehours.org/profile/Crack-TOP-Tapin-Radio-License-Key/profile
YanıtlaSiltiocapohi