27 Ocak 2018 Cumartesi

ALMAYI DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ BMW E36 İLAN LİNKİNİ GÖNDERİN YORUMLAYALIM

Evet BMW almak kolay iş değildir!



modelin eski olması ve birbirinden farklı BMW E36 lar bizim için birer piyango bileti gibi kapalı kutudur. Birde ilk aracınız olacaksa hep bir korku ve çelişkiler vardır akıllarda.

Hangi ilde olursa olsun almayı düşündüğünüz aracın ilan numarası yada linkini gönderin nacizhane yorumlarımızı yapalım. yada alternatifler sunalım.

Bu hizmet Ücretsiz ve Blog sayfasına abone olmanıza da gerek kalmadan alabileceğiniz bilgi paylaşım konusudur.

Almak için değil satmak istediğiniz BMW E36 nız varsa SATILIK BMW konumuzun altına ilan numaranızı yada linkinizi ekleyebilir siniz. 
blog sayfamızda da paylaşabiliriz.

Tek yapmanız gereken bu paylaşımın altına yorum yada enverbilir@gmail adresine mail göndermeniz yeterlidir.

18 yorum:

  1. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-dizel-araclarla-takas-olur-arac-otomatiktir-530134054/detay/

    buyrun yorumunuzu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kolay gelsin araca baktım suanki bmw e36 piyasasına göre normal ve makul fiyat arabanın avantajları 1- recore var 2-double direksiyon 3-18 tus obc aktıf olarak vermesı gerekıyor 3-arka m tampon 4- sanrufflu dezavantajlarına gelirsek 1-otomatık olması dezavataj ama bu sekılde bınılebılır , fıyattada bıraz daha indirim yaptırırsan alınabılecek ıdael bmwlerden bi tanesidir...

      Sil
    2. dezavantajdan kasıt yanlamak için falan mı sadece ?

      Sil
  2. piyasa uçuk olduğu için bu modelde ve özellikteki 4 kapı bir e36 için bence rakam fazla indirim isteyerek uygun rakama alınabilir diyelim o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah hocam sizinle daha seri iletişime geçebiliceğimiz bir yer var mı? İstanbul'da mı oturuyorsunuz ? blogunuzu baştan sona inceledim. hep böyle bir e36 bilgi platformu olsun istemişimdir, gerçekten teşekkürler.

      benim şöyle bir durumum var, aslında 2012 Toyota Auris Dizel bir aracım var ve çok temiz satıp bir e36 almak istiyorum. yaşım 24 benim çocukluk hayalim bu 6 silindirli bir e36 sahibi olmak. alırsam da Allah muhtaç etmesin de satmayı falan da hiç düşünmüyorum. bir nevi son satıcısı olmak gibi. yanlamak değil hevesim benim hastalığım 6 silindir sesi duymak.

      benim en çok arayıpta cevap bulamadığım sorum şu. bu arabada en çok neye dikkat etmeliyim alırken, en çok ne masraf çıkarabilir bana, ne kadarlık bir masraf oda fiyat olarak ?

      Sil
    2. İkametimiz Ankara.
      hatasız sorunsuz 6 silindir bir E36 bulmak gerçekten zor hele ki internetten ilanlardan daha da zor . senin istediğin düzgünlükte ve sorun çıkartmayacak uzun yıllar seni üzmeyecek özellikteki araçlar piyasasında ve camiasında bilinir ve takip edilir sahibi satmayı düşündüğü an araç satın alınır :) ne ilana konur ne de aradan süre geçer. ilana denk gelen araçlarda çok kalmaz. sana tavsiyem araçta lokalde olsa illa boya olacaktır . ancak değişensiz içi dışı oynanmamış yorulmamış motor ve yürüyenine iyi bakılmış performanslı bir araç bulman gerek.
      bana sorarsanda E36 6 silindirli bir BMW bence coupe olmalıdır. bu benim fikrim m50 yada m52 hiç farketmez yeterki düzgün olsun.
      Allah gönlüne göre versin umarım aradığını bulursun.

      Sil
  3. benim sorum bir ilan değil enver usta e36 cabrioların hangi modelleri yarı otomatik veya şöyle sorayım kaç senesinde tam otomatik tenteye geçiş yapılmıştır e36 cabrio alınırmı alınırken nelere dikkat etmem lazım ankarada ikamet ediyorum 320 almayı düsünüyorum ama piyasadakilerin çoğunda kilit var kilit olmasıda oynanmıs yorulmus arac oldugunu gösteriyor bence sizinde düşüncelerinizi almak isterim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Mustafa Akbaba,
    cabrio işine hiç girme e36 alacaksan coupe kasaları tek geçerim.
    motoru ile oynarım dersen 91-95 model arası olabilir (M50) orjinal düzgün uzun süre bineyim dersen tabiki yüksek model temiz bir makin alınabilir.
    Kilit difo için yorumuna katılıyorum aynı fikirdeyim. Ben Düzgün BMW lerin İzmir Bursa Afyon Malatya ve Mersinde olduğuna inanıyorum. Rakamlarıda uygun hem.
    Ama bütçe yüksekse Ankara Kayseri İstanbul illerinde de orjinaller denk gelebilir.
    iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkcası aklımda cabrio var tavanı komple açılsın istiyorum neden girme diyosunuz temizinimi bulamam kronik bir sorunumu vardır acaba

      Sil
    2. makinanın kendini gösterdiği kasalar bence e46 da cabrio e36 da coupe dir. siz bilirsiniz zevk meselesi
      aldıktan sonra kulaklarım çınlar kesin keçke coupe alsaysım diyeceksiniz. cario temiz bulmak çok zor evet dediğim gibi karar sizin Allah gönlünüze göre versin.

      Sil
    3. tabiki gönül e46 cabrio ister ama maddiyat işte hocam ülkemiz şartları sizin yorumlarınızdan sonra coupeyede baktım ama şöyle bişey yaptım e46 coupe baktım dedim e36 cabrio yerine e46 coupede binilebilir ve biraz daha yakışıklı açıkcası fikrim değişti diyeblirim

      Sil
  5. Sahibinden. 556963278 .. bir haftadır bu araca bakıyorum ilk arabam olacak ve dediğiniz gibi endişeliyim. Motor olsun kasa olsun birde siz yorumlarmısınız m50.b20 muhabbetti nasıl oluyor. Alınabilir 5kasa hangisi olur karasız kaldım çok. Yorumunuzu bekliyorum birde limitim 21.000 lira teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serhan Hocam Merhaba,
      eski zamanlarda uzun süre E34 kullanan biri olarak Bu ilandaki e34 520 i araç alınabilecek en dolu araçlardan birisi gibi duruyor.
      M50 B20 EN çok tutulan ve sorun çıkartmayan motordur. hatta modifiyeye de her zaman açıktır.
      ustanızla yada anlayan biri ile gidip baktırın. eğer yakın bir zamanda son 50B km içinde motor rekteviye oldu ise tadından yenmez.
      ama motor rekteviye olmadı ise masraf çıkartabilir. KM si de orjinal gibi duruyor diyelim ki değil 100B km daha eklesek 450 B DEMEK Yani rekteviye zamanı (motor bakımı/zincir iticiler v.b.) gelmiş demek ama dediğim gibi ustanızla bakın test sürüşü yapın onay alırsanız fiyatta pazarlık yapıp uygun rakama alınabilir. eğer alırsanız jantın modelini değiştirmeden 18 jantı 17 ye çevirmek konfor açısından çok yararlı olacaktır.
      Bunlar benim şahsi düşüncemdir. havaakış metresine devirdaime termik ve LPG sistemini de kontrol ettin bunlar maliyetli işlerdir.
      kasadı düzgün duruyor. (birkaç macun çatlakları dışında)

      lafın kısası yaşınız 30-35 den fazla ise tam bir uzun yol keyifli makinadır. huzur ve güven verir.
      Hayırlısı olsun derim.

      Sil
  6. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-e36-coupe-orjinal-3.25i-568532419/detay bu araç alınırmı sizce m50b25 olduğunu düşünüyorum stoker yapıp kullanma isteğim var sizce nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru M50B25 stoker yapıp emek verilip keyifli bir oyuncağa dönüştürülebilir. neden alınmasın. uğraşılacaksa alınır.
      içi tırt durumda kaportaya da yakından bakmak lazım. ama dediğim gibi baştan sona bu işe girip revizyon yapacaksanız kesinlikle alınır.
      hayırlı olsun

      Sil
  7. Selamın aleykum hocam. Bende 2000 model civic 1.6 ies var araçta hiç sıkıntı yok allaha şükür ama uzun zamandır bmv hastalığı var yani 6 silindirin o muhteşem sesi ve gücü. Niyetim e46 ama temizleri baya pahalı onun için e36 da olabilir die düşündüm ama beni bu hondadan sonra üzermi cok masraf çıkarırmı ve saterken elimde aylarca beklermi die hep bi korku var. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim, tabiki en onemlisi şu ilandaki 628094907 nolu araç alınırmı hocam bu aracı almayı düşünüyorum şimdiden teşekkürler saygılar.

    YanıtlaSil
  8. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-mauritius-blue-884177981/detay

    YanıtlaSil

DİJİTAL KLİMANIN GİZLİ KODLARI

Sanırım Bu bilgi 18 tuş Bilgisayarı Olmayanlar için biraz ilaç gibi gelecek KLİMANIZ AŞAĞIDAKİ GİBİYSE