16 Ocak 2018 Salı

E36 BMW M52 Supercharger KIT (TURBO BMW SÜPERŞARJER)



HYDE MOTOR WORKS
Arkadaşlar Merhaba,

Uzun süreli araştırmalarım sonucunda nihayet aradığım ürün ve şahane yapımcıyı buldum.
Onun Adı:  Hyde!


Hyde Motor İşleri


Hyde, 3 ve 5 Serisinde ve Z3 & Z4 BMW'de bulunan Düz 6 Silindir olan BMW M3 S50, S52, S54, M50, M52 ve M54 motorlarında çalışmak için özel olarak hazırlanan turbo yani supercharger ürününü tasarlayan ve üreten bir arkadaş.

Yakın zamanda internet üzerinden mailleşmeye başlayacağız. ve bu ürünlerin Türkiye ye nasıl getirebileceğimizi öğreneceğim.

ilk olarak M50 yada M52 için çalışmalarını ve en kısa sürede maliyet / gönderim bedellerini öğreneceğim.

Çalışmalarını inceledim efsane duruyor.

Hyde ,

BMW'nin Özel Süper Şarj Seçenekleri konusunda uzmanlaşmıştır. 

Şu anda Yeni Zelanda merkezli, Avrupa ve ABD'deki iştirakçilerle çalışıyor. 

Uygun fiyatlı, özel imal edilmiş ve rekabetçi fiyatlı Supercharger Kitleri, 

DIY Süper Şarj Cihazı Kurulumları ve benzeri birçok varyasyon sunan BMW meraklıları her yerde kullanılabilir!

Bugüne kadarki en başarılı kamu BMW projelerinden biri olan BMW M52 Supercharger Projesi'nin sahibi olarak hazırlandı. 
Başlangıçta hepsi projenin bir parçası olarak ortaya çıktı Stok Doğal Emişli BMW Motorlarından daha fazla güç elde etmek için modifikasyon üzerinde maliyet açısından verimli bir çalışma olarak hizmet etmek üzere yatırıma dönüştürdü. 
Özel Bir Süper Şarj Cihazı ile Kurulum, Özellikle Sağ Elle Sürücü (RHD) Ülkeleri için Yeni Zelanda, İngiltere, Avustralya, Güney Afrika, Japonya ve Asya'nın bazı bölümlerinde yapmak istediğim bir şeydi. 
Yatırımlarımı geri getirmenin bir yolu olarak, çalışmalarımın küçük bir fiyatla halka açık olmasını sağladım, böylece daha fazla performans almak isteyen herkes, onları bir kit alma maliyetinin bir kısmında benzer bir kurulum oluşturmak için kullanabilir. daha da kötüsü,
Yıllar geçtikçe etkileşime giren ve şahsen dünyadaki birtakım kişilerle ve müşterilerle uğraşmaktan zevk aldım. 
Proje halka büyük bir itirazda bulundu ve sonuç olarak daha büyük büyüdü. 
Kuruluşlarımı daha da pazarlamak, oluşturmak ve daha büyük projelerde yer almak için bölgesel ortaklarıyla işbirliği yapmaya başladım.Gelecekteki tüm eserlerini barındıracak ve daha iyi yerde müşterileri ve meraklıları artan sayıda ulaşmak için genişletmek için şimdi önemliydi. 
Bugün BMW, dünyanın her yerinde takipçilerin geniş demografik grubuna çeşitli çeşitlilik katmak için diğer süperşarjer projelerinin geliştirilmesine yönlendirildiğimiz için orijinal projenin hedefidir. 
Merak ediyorsanız aşağıdaki sayfayı inceleyin lütfen
https://hydemotorworks.com/





4 yorum:

  1. İnceledim komple okudum gerçekten eBay da satılanlardan çok daha iyi sonuç vereceğine inanıyorum. Enver abi sen iletişime geçersen bilgi ver lütfen abi

    YanıtlaSil
  2. Getirtebilen oldumu kit i olduysa 0541457210 numaram bende almak istiyorum bana ulaşırsa sevinirim

    YanıtlaSil

DİJİTAL KLİMANIN GİZLİ KODLARI

Sanırım Bu bilgi 18 tuş Bilgisayarı Olmayanlar için biraz ilaç gibi gelecek KLİMANIZ AŞAĞIDAKİ GİBİYSE