24 Aralık 2017 Pazar

ANKARA DA BMW E36 OLMAK!



ANKARA'DA BMW E36 OLMAK!
BMW E36 ANKARA'DA BİR BAŞKADIR ( ANKARADAKİ BMW E36 LARIN BİYOGRAFİSİ)


Bu konu başlığından da anlayacağınız üzere Ankara'daki ve daha sonra tüm Türkiye'deki BMW E36 lar için küçük tanıtım künyeleri (biyografi) yazıyor olacağım.



Eğer bir BMW E36 nız var ve şuanda bu sayfayı inceliyor sanız lütfen aşağıdaki yorum kısmına yorum atarak kısaca kendinizi tanıtın ve mail adresime aracınıza ait toplam 4 adet (1 ön göğüs ,1 yandan ,1 arkadan ve 1 de önden ) resmini gönderin.
Blog sayfamızdaki bu sayfanın amacı 
BMW E36 ların bulunduğu bir sayfa olması ve herkesin bu arabaları tanımasını sağlamaktır.
İyi Seyirler
ENVER BİLİR 


06 ZUD 80

PLAKA     :06 ZUD 80
MODEL     :3.20İ
YIL            :1997
İL               :ANKARA
SAHİBİ      :CANER DUMAN
YAŞ           :21
MESLEĞİ  :BİLİŞİM SEKTÖRÜ
ARAÇ DURUMU: AKTİF KULLANIYOR

SAHİBİNİN ARACI HAKKINDA YORUMU;
"Bu makine yaklaşık 3 yıldır bendedir. 18-19 yaşlarındayken erken yaşta çocuk sahibi olmakla eş değer tuttuğum bir araç :) yemeyip yedirdim giymedim giydirdim.
Ankara da E36 çok fazla ancak düzgün ve temizini bulmak inanın çok zor ben aracıma güveniyorum ve onu çok seviyorum. Onunla ilgilenirken ve İçindeyken mutlu olduğum tek meditasyon yöntemim diyebilirim. Anlatılmaz yaşanır, Allah herkese daha iyilerini nasip etsin"

Gözlemlediğime göre gerçekten fanatik bir E36 cı. :) Bu güzel söyleşi ve paylaşımlar için kendisine teşekkür ederim.


Aracını incelerken çok keyif aldım standart E36 3.20 lerde olanların dışında bir çok şeyle karşılaştım diyebilirim. Aracın özelliklerini yazmakla bitiremeyiz ancak kısaca özetlemeye çalışayım;


**1997 MODEL 320I MANUEL **BENZINLI / LPG YOKTUR **ORJINAL M PAKET ORJINAL ANTARIST TAVAN **ORJINAL M COUNTER 7.5. 8.5 **RECORE **18 TUS OBC AKTIF **8 TUS DOUBLE DIREKSIYON **SIFIR INDASH TEYP **MOR STOP
**ORJINAL LEKESIZ ZKW MERCEKLI FAR


RESİM-1




RESİM-2


RESİM-3


RESİM-4





06 AP 0320

PLAKA     :06 AP 0320
MODEL     :3.20İ
YIL            :1998
İL               :ANKARA
SAHİBİ      :ALPER DUMAN
YAŞ           :36
MESLEĞİ  :TELEKOMİNİKASYON SEKTÖRÜ
ARAÇ DURUMU: AKTİF KULLANIYOR

SAHİBİNİN ARACI HAKKINDA YORUMU;
"Bizde bu sevda dededen toruna geçen bir ahlak misali devam edecektir.
Neden BMW sorusunun bir yanıtı yok. Bence de olamaz yaşandıkça öğrenilen ve her geçen gün zevkin ve bağlılığın dahada arttığı bir marka.
bir önceki yayınlanan ZUD 80 in sahibi olan Caner benim en küçük biraderim.
O bizden daha hızlı ve bağımlı :) biz zamanında gerekli aşıyı kendisine enjekte ettik ve kenara çekildik :)  Benim görevim bu aşkta onu yalnız bırakmamak :) 

BMW E36 olarak bindiğim şu anki 3. Arabam E36 kasayı seviyorum ve her türlü değişime açık bir nevi hobi otomobili olabilecek yapıda. otomatik şanzımanlı bir aracım vardı onu Manuele çevirip binmiştim. Şuanki aracımda otomatik şimdilik bu şekilde keyif alarak biniyorum. Ankara da bir çok e36 manuel ancak otomatik olarak kullanan sayısı az bende onlardan biriyim.


RESİM-1




RESİM-2


RESİM-3

RESİM-4






06 HUC 14

PLAKA     :06 HUC 14
MODEL     :3.20İ
YIL            :1997
İL               :ANKARA
SAHİBİ      :MUSTAFA KILIÇ
YAŞ           :21
MESLEĞİ  :ÖĞRENCİ
ARAÇ DURUMU: 2018 OCAK SATILIK

SAHİBİNİN ARACI HAKKINDA YORUMU;
BMW tutkusu bana yaklaşık 1 yıl önce babam tarafından bulaştı. Babam 3 sene boyunca E34 5.35 kullandı ve 3 sene içerisinde bizi BMW'ye aşık etti diyebilirim. 

Hatta dürüst olmak gerekirse ben 1-2 yıl önce BMW'den nefret eden bir insandım. 

Ta ki direksiyona ben geçinceye kadardı bu süreç tabi ki :) Direksiyona geçmeye başladıktan sonra sürüş keyfini hat safhada yaşamaya başladım. 
BMW'nin koltuğuna oturduğunuz andan itibaren sizi saran ve güven veren bir havası vardır. 
Eğer daha önce kullanmadıysanız bu söylediğim size garip gelebilir. 
Kullananlar zaten ne demek istediğimi çok iyi anlamıştır :) Uzun süreli bir bekleyişin ardından babam sağolsun kendime E36 3.20i aldırtmayı başardım :) Tabi ki bir 5.35 beklentisini veremedi bunu söylemek zorundayım ama E36 kasa yaşımdan dolayı bana çok hitap ettiğini düşündüğüm, her yaş binilebilecek ve kesinlikle tadına bakılması gereken bir araçtır diyebilirim. 
Şu anda (mevcut resimlerdeki araba) kullandığım araç 1997 model 3.20i. Aracım business paket olup ufak tefek extra özellikleri mevcuttur. Uzun zamandır hayalini kurduğum bir arabaydı ve sahip olduğum için çok mutluyum çok şükür. Allah isteyenlere daha iyilerini nasip etsin :)

Aracımda, Kule gergisi, ASC, Xenon sis, Xender spoiler, Nardi direksiyon, Taba rengi göğüs ve döşeme, Orijinal radyo ve klima

RESİM-1




RESİM-2


RESİM-3


RESİM-4




06 VIZ 76

PLAKA     :06 VIZ 76
MODEL     :3.20İ
YIL            :1997
İL               :ANKARA
SAHİBİ      :FATİH ALATAŞ
YAŞ           :34
MESLEĞİ  :ELEKTRİK/ ELEKTRONİK
ARAÇ DURUMU: SATILDI

SAHİBİNİN ARACI HAKKINDA YORUMU;
Bundan yaklaşık 10-12 yıl önceydi sanırım. Hep Bir BMW Sevdası vardı ama tutku haline gelmesi uzun sürmedi Memlekete bir Lacivert 36 BMW 320i geldi sesi duruşu ve temizliği beni cezbetti. tabi ki ilk BMW görüşüm değildi ama bu farklıydı plakası 06 AR 048 di sonra ortadan kayboldu. ben o dönemde E36 cı değildim. ama ne zaman E36 Görsem aklıma hep AR plakalı BMW geliyordu. ve benimde bir BMW E36 arabam olmalıydı diye düşünüyordum. sanırım aşının ilk dozunu o yaşlarda almıştım. :) Sonra bu aracın sahibinin bizim akrabamız olan ENVER BİLİR olduğunu öğrendim. evet bu blog sayfasının sahibi olan kişi :) sonra iletişime geçtim hemen ve maalesef yıllar önce gördüğüm araç çoktan satılmıştı. bu şevkimi ve isteğimi gören Enver Bilir bu konuda sağ olsun bana yardımcı oldu ve ilk BMW E36 ımı aldı. rakamı çok uygundu ama o rakama göre çok güzel ve kusursuz bir arabaydı. Ankaraya gittim ve VIZ 76 yı aldım. Çocuklar gibi mutluydum artık benimde bir oyuncağım vardı ve sürekli onunla ilgilenip güzel günler yaşadım ben onu o beni hiç üzmedi. istemeyerekte olsa hayırlı bir iş için (Ev Aldım) aracımı sattım. bugün durumum olsa yine BMW Alırım modeli hiç fark etmez Allah Herkese Gönlündeki BMW yi versin.
Saygılarımla Fatih ALATAŞ. 


RESİM-1





RESİM-2




RESİM-3

RESİM-4




06 AR 048

PLAKA     :06 AR 048
MODEL     :3.20İ
YIL            :1995
İL               :ANKARA
SAHİBİ      :ENVER BİLİR
YAŞ           :38
MESLEĞİ  :ELEKTRONİK GÜVENLİK
ARAÇ DURUMU: SATILDI

SAHİBİNİN ARACI HAKKINDA YORUMU;

Bir önceki araç sahibi FATİH ALATAŞ benden Bahsetmişken yayınlamadan geçemedim :) Ben 1980 doğumluyum ve 5-6 yaşlarındayken Babamın bana aldığı Demir araba ile bu sevda başladı bende.
Benim kuşaktakiler iyi bilir çocukken mahallede apartman önlerinde betonda araba yarıştırırdık. Yokuş Betonda benim demir arabamı geçen bir başka oyuncak yoktu. evet o oyuncak E30 Beyaz renk M3 tü :)
Babam V6 20M Makaslı fordu olan o dönemin hızlılarından dı. otomobil sevdası ve sürüş tecrübeleri o yaşlarda babam sayesinde başladı. 
1999 dan itibaren 87 Model E30 325 ile BMW Serüvenine başlayan Ankaralı bir gencim. yaklaşık 7 adet farklı kasalarda BMW Aracım oldu ama unutamadığım ve tek keyif aldığım 1995 model orjinal M-Technic olan 320i aracımı sizinle paylaşmak istedim. Aracımı 2011 yılında istenmeyen nedenlerle sattım. onun üzerine 5 tane BMW değiştirdim ama hiçbiri onun yerini tutmadı diyebilirim.
Bu aracın özelliklerini kısaca yazmak gerekirse
*Orjinal Koltuk ısıtmalar ** Orj.Criuze Kontrol** orj.18 tuş OBC** Orj. Far yıkama** sunroof ** v.b. tek eksiği arka camları manueldi. :)

Teşekkürler. Saygılar
Enver BİLİR


RESİM-1

RESİM-2



RESİM-3



RESİM-4






7 yorum:

  1. Öncelikle Böyle bir Blog sayfası oluşturduğu için Sevgili Enver BİLİR Abimize teşekkür etmek istiyorum BMW e36 Benim için vazgeçilmez bir tarifi imkansız bir tutkudur. Ayrıca BMW E36'ımı sizinle paylasmaktan mutlu oldum ilerleyen günlerde aracıma yaptırıp taktıracağım her özellik için size detaylı fotoğraf ve bilgi vereceğim Saygı ve Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdiğin destek ve güzel paylaşımların için ,Ben teşekkür ederim.

      Sil
    2. enver abimiz güzel desteklerinden dolayı tesekkur edıyorum bmw hakkında baya bi bilgisi vardır bu siteyi kurmasını da bızler istedık boyle bir usta lazım bizlere 36 kullanıcısı olarak çok yardımlarını gördum bmw hastalıktır ta ki koltuğuna oturana dek 😃

      Sil
    3. Ne demek Fatihim insallah herşey gönlünce olur sevgiler

      Sil

DİJİTAL KLİMANIN GİZLİ KODLARI

Sanırım Bu bilgi 18 tuş Bilgisayarı Olmayanlar için biraz ilaç gibi gelecek KLİMANIZ AŞAĞIDAKİ GİBİYSE